Rozpustny pudding czekoladowy z kaszą jaglaną

czwartek, 23 stycznia 2014

Pierwszy najzimniejszy dzień w tym roku w stolicy. Nosa nie chce się wychylić za okno. Takie dni sprzyjają jedzeniu słodkości. Synek z rana zajadał słodkości, bardzo zdrowe  -  kaszę jaglaną z owocami. To jego stały posiłek w menu. Ja zaszalałam i poeksperymentowałam w kuchni z kasza, i o to przedstawiam Wam idealny na mroźne dni, mocno czekoladowy pudding jaglany. Smakuje świetnie na ciepło, ale i na zimno jest wyśmienitym deserem. Z delikatna nutką wanilii i orzechami laskowymi dla mnie wprost idealny!


Składniki:
 
szklanka mleka
3 łyżki kaszy jaglanej
pół łyżeczki brązowego cukru
laska wanilii
5 kostek czekolady gorzkiej
 
Przygotowanie:

Kaszę przelewamy wrzątkiem, płuczemy. Mleko wlewamy do rondelka, dodajemy kaszę, cukier i laskę wanilii. Gotujemy wszystko na wolnym ogniu do czasu aż kasza będzie miękka. Pod koniec dodajemy czekoladę, rozpuszczamy i wszystko blendujemy n gładki krem. Wlewamy do pojemniczków, miseczek i dekorujmy orzechami włoskimi. Deser bardzo dobrze smakuje na ciepło. Można go również schłodzić w lodówce.
Smacznego!

1 komentarz

  1. dziś zaserwowałam sobie całkiem podobne śniadanie ;) czekoladowo - na zdrowie! :D

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Szukaj na tym blogu

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

TOP

blog toplista