Sałatka z roszponką i kozim serem z gruszkami

poniedziałek, 31 marca 2014

To jedna z tych sałatek "przyniesionych skądś". Zaczerpnęłam pomysł od znajomych, zmieniłam delikatnie dodatki, i w takiej wersji bardziej nam smakuje. Połączenie sera koziego z gruszką jest po prostu fantastyczne! Oczywiście nie może zabraknąć orzechów i octu balsamicznego. Ostatnio serwowałam ją na śniadanie. Mam nadzieję, że Wy też ja polubicie :)


Składniki:

koszyczek roszponki
2 gruszki
opakowanie serka koziego (miękkiego)
3 garście orzechów włoskich
2 łyżki soku z cytryny
łyżka oliwy z oliwek
ocet balsamiczny

Przygotowanie:

Roszponkę myjemy i osuszamy. Gruszkę obieramy, oczyszczamy z gniazd nasiennych i kroimy na prostokątne kawałki. Roszponkę, gruszkę i ser kozi "porwany" mieszamy w misce. Skrapiamy sokiem z cytryny i oliwą, posypujemy roztartymi w dłoniach orzechami włoskimi i polewamy octem balsamiczny.  
Smacznego! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Szukaj na tym blogu

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

TOP

blog toplista