Pyszne placuszki owsiane

środa, 22 stycznia 2014

Przygotowanie tych placków zajmuje dosłownie chwilkę. Są świetnym pomysłem na zdrowe śniadanie.
Nikogo nie trzeba przekonywać o dobrodziejstwie dla organizmu płatków owsianych ze względu na zawarte w nich składniki mineralne. Cynk, potas, witaminy z grupy B, wapń, magnez, żelazo i wiele innych. Do pewnego czasu płatków owsianych używałam głównie jako składnik musli, później dosypywałam do chleba, koktajli owocowych i teraz pomyślałam o placuszkach.
Placuszki najbardziej smakują mi mocno przyrumienione, chrupiące. Spróbujcie sami!
 

Składniki:
 
szklanka płatków owsianych
1 jajko
1 łyżeczka miodu
3 łyżki gęstego jogurtu naturalnego
 
Przygotowanie:

Wszystkie składniki łączymy w misce i kładziemy łyżką na patelni, którą delikatnie smarujemy pędzelkiem z odrobiną oleju. Smażymy z obu stron na złotobrązowy kolor. Można jeść same, doskonale smakują również, np. z suszoną żurawiną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Szukaj na tym blogu

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

TOP

blog toplista