Pasztet drobiowo wieprzowy

środa, 26 lutego 2014


Bardzo lubię pasztet. Mam, a raczej miałam swoją ulubioną markę pasztetu, którym się zajdałam ze smakiem. Kiedyś nie czytałam etykiet, bo mnie to nie interesowało jak i z czego są robione produkty, które mi smakują. Do czasu. Pewnego dnia przeczytałam. I to był mój ostatni raz kiedy zjadłam kupny pasztet. Od tamtej pory piekę sama i ten pasztet najbardziej mi teraz smakuje. Z resztą, nie tylko mi :)


Składniki ( na 1 keksówkę) :

1 podwójna pierś z kurczaka
30 dag karkówki 
20 dag watróbki drobiowej
30 dag podgardla
duże udko kurczaka
2 marchewki
1 cebula
1 pietruszka
3 ziela angielskie
2 liście laurowe
2 jajka
opakowanie przyprawy do pasztetu
kajzerka
odrobina mleka do namoczenia kajzerki

Przygotowanie:

Mięso gotujemy w lekko osolonej wodzie z liśćmi laurowymi i zielami angielskimi około godziny. Po 40 minutach wrzucamy do garnka również warzywa. Następnie odcedamy wszystko i studzimy. Piekarnik nagrzewamy do 180 st. Mięso i warzywa mielimy w maszynce na drobnej siatne, dodajemy kajzerkę namoczoną w mleku, jajka oraz przyprawę do pasztetu i wszystko dokładnie mieszamy. Masę przekładamy do wyłożonej papierem do pieczenia keksówki. Pieczemy około godziny i pozostawiamy w piekarniku do wystudzenia.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Szukaj na tym blogu

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

TOP

blog toplista