Pierś z indyka w sezamie

czwartek, 13 lutego 2014

Przepisów na pierś drobiową jest mnóstwo. Chyba jeszcze nie zdarzyło mi się jeść piersi, która by mi nie smakowała. Jestem zwolenniczką drobiu. Zdecydowanie!  Tę wersję zazwyczaj robię jako dodatek do sałatki. Pierwszy raz robiłam ją na romantyczną kolację dla mojego męża. pamiętam, że niespodziewanie odwiedził nas przyjaciel męża i oczywiście został poczęstowany sałatką. Mieliśmy wtedy romantyczną kolację we 3 :)


Składniki ( dla 2 osób)

pierś z indyka ( ok 40 dag)
100 g sezamu
 kolendra suszona
sól
pieprz
jajko
tłuszcz do smażenia

Przygotowanie:

Pierś płuczemy, osuszamy i oczyszczamy. Tniemy ją na niewielkie prostokąty. Jajko roztrzepujemy. Perś obtaczamy w jajku, następnie w sezamie i smażymy na rozgrzanym tłuszczu z obydwu stron. Mięso powinno się ładnie zrumienić. Smacznego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Szukaj na tym blogu

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

TOP

blog toplista